Ekibimiz
Adem AKBULUT / Genel Müdür

Gazi Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü mezunudur. Yüksek Lisansını İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yönetim ve Organizasyon bilim dalında tamamlamıştır. Çalışma hayatına 2000 yılında başlamış olup Perakende sektöründe Muhasebe, Satış – Pazarlama alanlarında, Eğitim sektöründe ise Muhasebe - Finans ve İnsan Kaynakları alanlarında uzman ve yönetici pozisyonlarında çalışmıştır. Nisan 2011’den itibaren Fayda Akademi Genel Müdürlüğü görevini yürütmektedir. Per-Yön ve Yönetim Danışmanları Derneği üyesidir.

Ekibimiz
Muhammet GÜRSES / İnsan Kaynakları Danışmanı

Marmara Üniversitesi İİBF Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü mezunudur. Yüksek Lisans öğrenimine Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İnsan Kaynakları ve Çalışma İlişkileri bilim dalında devam etmektedir. Çalışma hayatına 2010 yılında başlamış olup Medya - Yayıncılık - İletişim sektöründe Şirketler Grubu bünyesinde İnsan Kaynakları alanında uzman ve yönetici pozisyonlarında, Reklam - Ajans sektöründe Holding bünyesinde Yönetici Adayı ve Koordinatör pozisyonlarında, Habercilik sektöründe Holding bünyesinde Yönetici Yardımcısı ve İnsan Kaynakları Yöneticisi pozisyonlarında çalışmıştır. Nisan 2014'ten itibaren Fayda Akademi'de Eğitim, İnşaat, Gıda, Sağlık, Turizm, STK, Yazılım, Tekstil ve Medya sektörlerine yönelik İnsan Kaynakları Danışmanlığı ve İşe Alım Danışmanlığı görevini yürütmektedir. Birçok alanda nitelikli kamu ve özel sektör projelerinde yer almıştır. Per-Yön üyesidir.

Ekibimiz
Salim TANRIVERDİ / Eğitim Danışmanı

1984 Adana doğumlu olan Salim Tanrıverdi, Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Eğitim İletişimi ve Planlaması Bölümünden mezun oldu. İş hayatına 2008 yılında Eskişehir’de aynı zamanda kurucusu olduğu Artı Referans Eğitim Danışmanlık’ta başladı. Artı Referans Eğitim Danışmanlık’ta küçük ve orta ölçekli işletmelere ve bireylere yönelik eğitimler hazırladı. 2011 yılında, kargo sektörü için uzaktan ve sınıf içi eğitimler tasarladı. Beyaz ve mavi yaka çalışanlara soft skills eğitimler verdi. 2013 yılında Yıldız Holding şirketlerinden olan Bizim Toptan Satış Mağazaları’nda çalışmaya başlayan Tanrıverdi, Bizim TV uzaktan eğitim platformunu kurdu ve yönetti. Şu anda Fayda Akademi’de Eğitmenlik ve Danışmanlık yapmaktadır. Özellikle Perakende sektöründeki yetişmiş personel ihtiyacına çözüm olabilecek eğitim sistemleri üzerine çalışan Tanrıverdi, salimtanriverdi.blogspot.com ve istestrateji.com adreslerinde eğitim, insan kaynakları, iletişim, koçluk üzerine yazılar kaleme almaktadır.

 

 

Ekibimiz
Gözde EROL / İnsan Kaynakları Uzmanı

Sakarya Üniversitesi İİBF Turizm İşletmeciliği Bölümü mezunudur. Çalışma hayatında çeşitli İnsan Kaynakları Danışmanlık firmalarında görev alarak Uzman pozisyonunda Sağlık, Turizm, Perakende, İnşaat ve Eğitim sektöründe faaliyet gösteren şirketlerin seçme ve yerleştirme projelerini yürütmüştür. Ocak 2014'ten bu yana İnsan Kaynakları Uzmanı unvanıyla Fayda Akademi'de çalışma hayatını sürdürmektedir.

 

Ekibimiz
Hayati ARPACI / İnsan Kaynakları Uzmanı

1991 yılında Ordu doğumlu olan Hayati Arpacı, Sakarya Üniversitesi İşletme Fakültesi İnsan Kaynakları Yönetimi bölümü mezunudur. Sağlık sektöründe faaliyet gösteren Özel Optimed Hastanesi ile dayanıklı tüketim sektöründe beyaz eşya üretimi yapan Bosch Siemens Ev Aletleri’nde staj deneyimi kazanmıştır. Çalışma hayatına 2013 yılında Fayda Akademi‘de İnsan Kaynakları Uzman Yardımcısı olarak başlayan Arpacı, Şubat 2015 itibariyle görevini İnsan Kaynakları Uzmanı olarak devam ettirmektedir. Perakende, sağlık, eğitim, enerji vb. sektörlerde faaliyet gösteren birçok firmaya uzman ve üst düzey yönetici seviyesinde seçme ve yerleştirme danışmanlığı hizmeti vermektedir. Hayati Arpacı,  Yeni Nesil İK Platformu ve Genç TÜMSİAD üyesidir. Yeni Nesil İK Platformu‘nda Yönetim Kurulu Üyesi ve Kurumsal İletişim Koordinatörü olarak gönüllü çalışmalarını devam ettirmektedir.

Ekibimiz
Merve TERBIYIK / İnsan Kaynakları Uzman Yardımcısı

Kocaeli Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü mezunudur. Çalışma hayatına Fayda Akademi’de İnsan Kaynakları Stajyeri olarak başlayan Terbıyık, Şubat 2016 itibariyle İnsan Kaynakları Uzman Yardımcısı olarak görevini sürdürmektedir.

 

Ekibimiz
Doğuş BEKTAŞ / Yönetim Danışmanı - Eğitimci

İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi İşletme Bölümü mezunudur. 2000 yılında başladığı çalışma hayatında 10 yıl süreyle Bağımsız Denetim ve YMM firmalarında görev almıştır. Bu süre zarfında Bağımsız Denetim ve Halka Arz alanında Türkiye'nin en büyük şirketlerine hizmet vermiştir. Emlak GYO Bağımsız denetim çalışmalarını ve halka arz çalışmalarını bitirdikten sonra, İhlas Gazetecilik halka arzında Bağımsız Yönetim Kurulu üyesi olarak görev almıştır. Daha sonra Kiler Holding A.Ş. Mali İşler Müdürü olarak görev almış, akabinde Kiler Alışveriş ve Kiler GYO halka arzlarında Proje Lideri olarak çalışmıştır. Ardından İhlas Pazarlama A.Ş.'de Mali İşler ve Finanstan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Başkan Vekili olarak görev almıştır. SPK Bağımsız Denetim Lisansı ve SMMM belgesi sahibidir.

 

Ekibimiz
Dr. İlkay GÜLTAŞ / Yönetim Danışmanı

İzmir Fen Lisesi mezunu olan Dr. Gültaş, Lisans derecesini İstanbul Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü’nden, Yüksek Lisans ve Doktora derecesini ise İTÜ Endüstri Mühendisliği Bölümü’nden aldı. İstanbul Kültür Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü’nde Öğretim Elemanı, TÜBİTAK Matematik Milli Takımları Eğitmeni, University of Cambridge ve University of Pittsburgh’da Akademik Araştırmacı pozisyonlarında bulunan Dr. Gültaş, akademik kariyerini noktalayarak ARGE Danışmanlık’ta Kıdemli Strateji ve Yönetim Danışmanı olarak görev aldı. Double Wings International danışmanlık şirketine Managing Partner, Suudi Arabistan merkezli Al Bassam Group of Companies‘de Strateji ve İş Geliştirme Grup Başkanı ve YK Başkanı Başdanışmanı ve Indus Consulting’de Managing Partner olarak çalıştı. Stratejik Planlama Derneği’nin Başkanı da olan Dr. Gültaş, 2015 başından itibaren Fayda Akademi’nin Yönetim Danışmanlığı projelerinin Yönetici Ortağı olarak çalışmakta, ayrıca kurucusu olduğu 360 Management Consulting Group’da Managing Partner ve İstanbul Kültür Üniversitesi Özel Sektör İşbirliği Merkezi (İKÜ - ÖSİM) Direktörü olarak görev yapmaktadır. GYIAD ve Kariyer Planlama Derneği üyesidir. Danışmanlık projeleri yürüttüğü şirketlerin 3’ünde Stratejik Planlama’dan Sorumlu Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi olarak yer almaktadır.

 

Ekibimiz
Kutluhan KEMALOĞLU / Yönetim Danışmanı - Eğitmen

İş yaşamına 2001 yılında Turizm sektörüyle başladı. 2004 yılında Muğla Üniversitesi Turizm Otelcilik Bölümünden mezun oldu. 2004 – 2008 yılları arasında Turizm Otelcilik, Perakende Mağazacılık, İnşaat sektörlerinde hizmet veren Özyer Grup bünyesinde İnsan Kaynakları Yöneticisi olarak görev aldı. 2008 -2012 yılında Acıbadem Sağlık Grubunda, İnsan Kaynakları Direktörlüğüne bağlı çalışarak, kurum bünyesinde çalışan tüm personelin eğitim ve gelişim ihtiyaçları doğrultusunda aktif kişisel gelişim eğitmenliği yaptı. Turizm ve Sağlık sektöründe birçok kuruma Danışmanlık ve Eğitmenlik projeleri gerçekleştirdi. 2012-2013 yılları arasında Ulus Liv Hospital’ın yönetim ekibinde bulunarak, Eğitim Müdürlüğü görevini yürüttü. 2013 Temmuz itibariyle Kurumsal Gelişim Danışmanı ve Eğitmen olarak görev yapmakta, kurumlara yönelik kişisel gelişim eğitimleri vermektedir.

TWITTER
FACEBOOK
LINKEDIN
SOSYAL
MEDYA